Gastenboek

Wat zijn wij blij geweest met de zorg van La Vita. Alle afspraken waren sowieso al fijn, want er werd echt tijd voor je genomen en ik had altijd het gevoel alles te kunnen vragen aan de vrouwen die ik heb gesproken. Speciaal dank aan Elizabeth, zij was de verloskundige tijdens de bevalling en ze bleek precies wat ik nodig had. Lief en begripvol, maar ook duidelijk op de momenten waar nodig. Ze heeft er alles aan gedaan om mijn wensen uit het geboorteplan na te streven, met succes, en daar ben ik haar eeuwig dankbaar voor. Zij wist mijn zelfvertrouwen terug te brengen op het moment dat ik het hard nodig had, waardoor ik 21 maart 2026 thuis ben bevallen van een gezond lente meisje. Dank aan jullie allemaal La Vita en hopelijk tot een volgende keer ;-)

Bekijk het gastenboek >